Supportway

Supportway håller på att förändra på hur kundtjänster fungerar idag. Vi utvecklade ett system med mobilapplikationer till iOS och Android med en tillhörande hemsida och serverapplikation. Via mobilapplikationen får användaren tillgång till kontaktuppgifter för över 1000 kundtjänster, se öppettider och ringa dem. Vi har även integrerat systemet med ett antal kundtjänstsystem vilket möjliggör en direkt interaktion systemen emellan. Därmed kunde vi hämta ut den aktuella kötiden och även erbjuda en uppringningsfunktion (callback), vilket betyder att du fyller i information om ärendet och vilken avdelning så ringer kundtjänsten i fråga upp användaren, som slipper stå i långa telefonköer. När ett samtal har avslutats kommer ett betygsättningsformulär upp och användaren kan betygsätta kundtjänsten under förbestämda kategorier.

Vi har vidareutvecklat applikationen i flera faser. I den senaste publiceringen släppte vi en funktion som skrapar och hämtar FAQ från kundtjänsternas hemsidor. Därmed kan Supportway även samla de vanligaste frågorna i samband med kundtjänstens sida.